Du er alltid hjertelig velkommen til å ta kontakt med oss i Flisekompaniet. Våre dyktige ansatte er alltid klare til å hjelpe deg med de spørsmålene du måtte ha, store som små!
Nettkjøp og e-handel
Dersom du har spørsmål om bestillinger eller kjøp som er gjort på vår nettside, (NB! Skal du hente bestillingen i en butikk, ta direkte kontakt med butikken) kan du kontakte kundeservice for netthandel alle hverdager fra kl 09:00-15:30.
E-post: ehandel@flisekompaniet.no Vi besvarer som regel alle henvendelser innen 48 timer.
Butikkjøp, reklamasjoner eller andre henvendelser
Har du spørsmål om kjøp og bestillinger som er kjøpt eller skal hentes i en av våre butikker, produktspørsmål, returer og reklamasjoner eller andre henvendelser kan du enkelt komme i kontakt med en av våre butikker via kontaktskjema under. Du kan selvfølgelig alltid også kontakte våre butikker direkte på både telefon og e-post.
Kontaktinformasjon til butikkene finner du på våre Butikksider